Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette event har allerede funnet sted.

Senter for personlig utvikling i Bergen 7. og 8. oktober 2023

7. oktober 2023 kl. 10:30 - 8. oktober 2023 kl. 15:30

Velkommen til helg med personlig utvikling ved hjelp av psykodramaprosess.

Sted: Senter for Personlig Utvikling, Bryggen 31

Tider : Lørdag 10.30-17.30   Søndag 11.00-15.30

Hvordan påvirker dine tidligere erfaringer livet ditt her og nå?

Ved å utforske din egen historie vil det åpne seg opp nye muligheter og perspektiv. I en trygg gruppe kan du jobbe med dine livstema. Å være en del av en psykodrama gruppe gir deg muligheten til dette. En gruppe kan speile og møte oss, vi kan lære av hverandres perspektiv og historier i en støttende setting.

Gjennom psykodramatiske teknikker kan du ta det du trenger å se på ut av ditt eget hode og iscenesette det.  Ved hjelp av gruppen  gir dette deg en mulighet til å sortere tanker/følelser og hendelser. Slik kan du utvide ditt eget handlingsrom å se nye muligheter.

I psykodrama er hele mennesket aktiv og skapende. Det er en helhetlig metode som involverer følelser, tanker og handling.  Temaer i gruppen blir det den enkelte bringer inn.

Gruppen blir ledet av Tine Sofie Stensland, tlf: 977 57 636

Hun har hatt grupper og enkelt klienter for Senter forPersonlig Utvikling siden 2002. Hun er utdannet CP (Certified Practioner) ved Norsk Psykodrama Institutt.

Medlem av Norsk forbund for Psykoterapi (NFP)  og Psykodramaforeningen i Norge (PiN)

Start:
7. oktober 2023 kl. 10:30